Wednesday, April 20, 2011

Veoliast

Täna olen lainel. Järgmine casestudy Veoliast. Täna.

Vaja ära vedada ehituspraht krundilt homme nii, et hommikul konteiner platsis ja õhtul läinud.

Helistan 1919
Suunatakse müügijuhi mobiilile, see on objektil, annab dispetseri numbri ja lubab, et homme liiguvad ka autod ja saab ikka.
Helistan 6400835 dispetserile, palub saata email ehituspraht@veolia.ee-le. Täpsustan aega veelkord ja konteineri mahtu. Saan info aga mitte kinnitust, et kas minu poolt soovitud kellaajad sobivad. Küsin hinda (tingimusi) aga palutakse email ikkagi saata.
Saadan emaili kogu infoga
Saan vastuse küsimusega, kas olen tingimustega tutvunud. Tingimusi või linki neile pole kaasas.
Vastan, et ei ole tutvunud, saatke tingimused.

Ehk käitun nagu kliendile kohane. Tean oma vajadust ja mind ei huvita firma poolt sätestatud protsessid jne... Nii nagu peaks olema. Aga firma surub mind rangelt oma protsessidesse tehes samas vigu ja kasutades poolikut lähenemist.

Vaatame, mis saab edasi...

UPDATE: härra Veoliast vastas, tsiteerin:
Vabalt oleks võinud selle kirja peale ka konteineri kohale saata ja hiljem arve vastavalt hinnakirjale.
OK, aga kevadkampaania pakkumine on manuses. Kohilasse lisandub veokulu kaks korda edasi-tagasi (Tallinna-Kohila-Tallinn) * 1,2€/km.


Nii, siin läheb asi juba isiklikuks. Saan sõimata, et nende oma protsessid ei anna kliendile piisavalt infot.

UPDATE2: kusjuures viimases emailis ei ole endiselt kinnitust, et kas minu poolt soovitud ajad ka sobivad. Ehk teenindaja mõtleb puhtalt Veolia mätta otsast. Et olla kindel, et klient on aru saanud palju maksma läheb. Lisaks pidin ise otsima Tallinna linna piiri ja välja arvutama kilometraazhi Kohilasse.

UPDATE3: kuna rohkem vastust ei tulnud, saatsin ise enne tööpäeva lõppu küsimuse, et kas ma siis saan homme konteineri? Sellele tuli vastus, et ma peaks homme helistama ise dispetserile. See nagu tõestas minu mõtte, et tegelikult teen mina nende tööd ja see ongi nii mõeldud.

5 comments:

Anti Veeranna said...

Neil on liiga palju kliente ...

Vali Dool said...
This comment has been removed by the author.
Ave said...

Pole me mingid kliendid, pigem nagu alamad kes teevad täpselt nii nagu Kuningas Veolia ütleb!!!!

elunaguhernes said...

Ma pidin aasta nendega sõdima, et nad suudaksid normaalselt vedu korraldada. Klienditeenindajatega suhtlus oli ka nii ja naa.. Pisut ebameeldiv ühesõnaga.

ipa said...

Vali mõni teine firma, kellelt konteineri tellid. Mina tellisin ATIgrupist - hommiku kell 8 helistasin ja kell 2 oli konteiner kohal. Lisaks odavamaly kui violi hinnakirja järgi.
IPA