Saturday, August 14, 2010

Lätis

No vot! Oli vaja Londonist võimalikult hilja tagasi tulla reede õhtul ja Air Baltic lendab Riia kaudu. Lend tuli Londonisse juba hilinedes ja siis oodati kahte jobu mingi 15 min ja tagatipuks ootas lennuk õhkutõusu järjekorras kuskil 30 min. Kokku üle 1h hilinemist. Riiga jõudes sai selgeks, et Tallinna lennuk meid ära ei oodanud. Londoni lennul oli 5-6 inimest Tallinnasse. Ära ei oodanud ja Vilniuse ja Palanga lennud. Panid Tallinnasse minema 10 min enne meie maandumist. Ka see väljalend oli juba 15 hilinenud.
Transferis enam muidugi kedagi polnud ja tulime välja, et leida lahendus. Piletikassas oli 2 teenindajat ja hunnik vihaseid kliente. Kokku võttis hommikuse lennu vormistamine, takso ja hotelli leidmine aega 1h ja 15 min. Soovitati võtta punane takso ja talle anda väljatrükitud voucher. Taksojuht tõmbas aga nina krimpsu, et "They don't pay" aga soostus siiski ära tooma. Hotelliks oli paberil märgitud Reval Hotel Latvia aga kohale jõudes avastasime, et tegemist on nüüd hoopis Radissoniga. Küsisime taksojuhilt, et miks paberil Reval on. Tema vastus - Air Baltic.
Hotellis tõmbusid ninad jälle krimpsu, et Air Baltic lubas lennuväljale tagasi ka viia aga nemad ei tea sellest midagi.

Air Baltic võiks oma nime ära muuta Air Latvijaks ja lõpetada selle Baltimaade maine rikkumise.

Bookmark and Share

1 comment:

Arne said...

Njaa, ma olen Riias alati mõelnud, et kas ootavad ära või ei oota. Siiani arvasin, et ootavad. Enamasti on nii, et kui mitte-Schengenist transiiti jõuad, siis juba karjutakse, "last call for passengers foo ja bar". Eks siis edaspidi jooksen rutem.