Wednesday, January 06, 2010

Paar sõna Tallinna Lennujaama info kohta

Londonis on normaalne Eesti ilm ja kõik on sassis ja minu lend tühistati ära. Näen seda Stanstedi lehelt. Tallinna reaalaja lehel ei olnud sellel hetkel mingisugust infot selle kohta. Helistasin infosse, et lend on tühistatud, kas mul on mõtet tulla lennujaama? Kästi tulla, et neil pole mingit informatsiooni selle kohta. Küsisin, et kuidas pileti refund toimub kui see on ostetud firma poolt läbi reisibüroo? Arvati, et pean ikka ise tulema sabas seisma ja äkki antakse toidutalonge ja saan lennujaamas passida ja oodata midagi millest neil mingit infot pole.

Kokkuvõttes, Tallinna lennujaama info on nii veebis kui telefoni teel täiesti mõttetu, sest nad ise ei tegele firmadelt info saamisega ega ka otsimisega. Lisaväärtus sellel teenusel sisuliselt puudub, ainult kunstlik rolli täitmine.

Ja me imestame, et miks on Eestis tootlikkus madal? No sellepärast, et inimesed ei tee lihtsalt midagi. See tuleneb sellest, et neilt ei nõuta midagi ja klient on nõus järjekorras seisma ja pettuma. Mina ei taha enam selleks viimaseks lolliks jääda kellele antakse toidutalonge pärast tema pärasoole läbivalgustamist.

PS: veebis olev reaalaja info nõuab refreshi, et sisu värskenduks. See on eriti lame arvestades, et need vilkuvad logod seal tekitavad tunde, et info justkui värskendatud

Bookmark and Share

No comments: