Sunday, May 03, 2009

Kohal on õiged inimesed*

Kui päris aus olla, siis ei olnud viimase hetkeni kindel, et mis juhtuma hakkab. Inimesed kogunesid, presidendi kõneni oli loetud minutid. Rääkisin avatud ruumist ja sellest kuidas mõtleme ja siis hakkasime küsimusi püstitama. Veidi oli vaja julgust koguda aga siis läks mõtlemine lahti.

Üks olulisemaid momente, mis välja joonistus oli see, et muutus algab iseendast ja see ongi kõige raskem. Ehk siis mina, perekond, kogukond ja ühiskond. Need inimesed seal said ikka kõva laengu edasi tegutsemiseks. Kohal oligi Kohila ärksam seltskond. Isegi kui maailmapäästvat ideed ei leia, oli see oluline sündmus osalejate elus. Kahju nendest, kes valisid sellest ilma jääda. Näiteks härrased Samost ja Muuli :P Nüüd natuke nende repretuaari...

- ma kritiseerin, järelikult lisan väärtust
- ma arvan, et see oli läbikukkunud üritus, sest inimene unistas valesti
- rahvas on loll, paras prügi koristama
- mina olen negatiivne, olen tark
- ta lubas liiga palju, ta on loll

*Üks avatud ruumi reeglitest

No comments: