Wednesday, April 29, 2009

Elektoraat tõstab pead

Mnjah. Olen siit, sealt kuulnud vähest usku Minu Eesti tegelikku tulemusse. Päris hästi peegeldab meie valijaskonda tervikuna. Kes kaebab, et rikutakse ilus tööpäev ära, kellele jääb eesmärk segaseks jne... Samas ei viitsita isegi veebilehele uurima minna, mis põhimõtete järgi asja korraldatakse ja kes on aktiiv. Eesti rahvas paistab meeletult produktiivne (numbrid räägivad teist juttu), sest ei raatsita kinkida 4-5 tundi päevast ühiseks hüvanguks. Tüüpiline valija teeb ju ikka otsuse kabiinis vastavalt kes plakatil rohkem häid asju lubas. Ühesõnaga tavaline kaeblemine ja üldine vaimulaiskus.
Minu jaoks on Minu Eesti fookus, meetod ja eesmärgid täiesti selged. Meie poliitiline süsteem välistab raskel ajal raskete otsuste tegemise järelikult on vaja luua avatud ruumil põhinev paralleelne initsiatiiv, et rasked teemad piisavalt väikesteks aga tehtavateks tükkideks raiuda. Selleks peab mõtlema ja ideele mandaadi saamiseks tuleb mõelda koos.
Juhul kui midagi jääb arusaamatuks Minu Eesti kodulehel siis peab lugeja ikka väga tõsiselt peeglisse vaatama ja uuesti proovima lugeda, sest ega väga palju selgemaks ei saa see tekst seal enam minna. Probleemiks on muidugi see, et sisulistest asjadest arusaamiseks tuleb pingutada ja süveneda. Seda õpetatakse koolis.

No comments: