Wednesday, February 04, 2009

Riigi(raha)kogujatest

Ükskord pahvatab vimm, mis kogunend salajaaaa...

No mis salaja ikka, kõik täitsa mustvalgel dokumentaalselt tõestatud. Ma ei taha praegu rääkida riigikogulaste palkadest jms... Tegelt ma ei tahaks ka kuluhüvitistest rääkida, sest teema on nii ära leierdatud ja midagi pole muutunud. Aga ma pean. Daniel siin tegi konkreetse ettepaneku hiljuti. Ei sobinud.

Meedia on välja arvestanud, et suuremad sõitjad veedavad igal tööpäeval autos 6h läbides 500 km. Vähemalt vastavalt esitatud kulutsekkidele. Krt minu mõistus seda ei võta. Kõik on võimalik tõestada, vargus tuleb kindlasti välja aga ikka tangitakse oma pere ja tuttavate autod täis. Huvitav, kas keegi müüb kütust nö veidi odavamalt? Olen "huvitatud". Kust tuleb see õigus kuluhüvitisi ära kasutada sulaselgelt mitteotstarbepäraselt. Okei Sepast saan aru, tal takso ootab ilusalongi ees, JOKK värk aga ülejäänud rahvas... Häbi hakkab.

Äkki siis legaliseerida ära see värk. Riigiogujate kuluhüvitiste sihtotstarve laieneb ka pereliikmetele. Küll siis hakkab välismaalt riigikogulasi sisse rändama. Tingimused ju tippentoppen.

Aga tõsiselt. Selline käitumine annab järjekordselt tunnistust sellest, et riigirahakogujad elavad teises reaalsuses. Seal on teised reeglid. Seal on teised väärtused. Seal sitt pinnale ei kerki - teine füüsika.

No comments: