Wednesday, January 21, 2009

Looduslik valik töötab väga täpselt

Pärnus kukkus paraplanerist merre! Mis Sa kostad!?!? Pole sõnu...
Minna 1 kraadiga ja 100% niiskusega lendama... Päriselt... Mere kohale... Kuigi ma olen EEHL-i esimees, piloot, paraplanerist ja langevarjur ja ei tohiks järeldustesse kalduda nii lihtsalt, siiski pean ära mainima, et lollimat mõtet annab välja mõelda. Totaalne karburaatori jäätumine ja mootori seiskumine. Olenevalt tema asukohast (tuul 206 kraadi) oli tal ilmselt siiski meretuul aga paistab, et kõrgust jäi väheks ja maale tagasi ei jõudnud.

On väga kahju, et Eesti riik ei ole suutnud luua korda õhus toimuvas. Jumal teab, et olen ise teinud maksimaalse. Aga noh, midagi peab ju loodusele ka harvendamiseks jääma. Jah ma olen küüniline, sest see mees ei tõmmanud õnnetust mitte ainult endale kaela, see mees häbistas kogu lendavat kogukonda. Seltskonda, kus üldiselt on üsna karmid nõudmised nii endale kui teistele. Kui nüüd Jaan Tatikas ise polnud juhuslikult sangas. Sellel juhul respekt aga ma ei usu, et see aparaat tema enda kätetöö oli!

VÄRSKENDUS: lähtuvalt meedias ilmunust ei olnud tegemist karburaatori jäätumisega, vaid härra lihtsalt ise otsustas jääle maanduda. Point jääb samaks. Väheinformeeritud!

No comments: