Wednesday, December 17, 2008

Ettepanek pesta trollide ja busside aknaid

Sellise emaili saatsin linnale...

Tere hr Udo!

Leidsin teid Tallinna kodulehelt, et teie olete vastutav isik
ühistranspordi vallas. Kui ma eksin, palun leidke võimalus suunata
minu ettepanek õigele inimesele.

Olen nö autoinimene aga viimasel ajal üritan natukenegi elada nende
põhimõtete järgi, mida õigeks pean. Ühistranspordi kasutamine
linnaruumis on minu meelest ainuõige tee edasi ja olengi proovinud
rohkem seda ka ise teha. Eriti hea on praegu kõrgenenud kulutuste ja
majandussurutise tingimustes. Bussisõit tasub ära küll.

Ühesõnaga sõites trolliga Balti jaamast Mustamäele ja tagasi olen
püüdnud mõelda, et kuidas ka teised vabaneksid oma autoorjusest ja
hakkaks eelistama ühistransporti. Ühe asja saaks kohe ära teha...
Kas oleks võimalik ühissõidukite akende tihedam pesemine. Olen
märganud, et tuju läheb kohe heaks kui näeb välja. Olekski ettepanek,
et trolli lõpppeatustes või vahetuse vahetamisel tõmmataks aknad üle.
Võtab mingi 10 min, kui on head riistad. Usun, et oleks oluline mõju
ühistranspordi eelistamisel. Natuke võiks kella lüüa ka selle kohta.
Saab kindlasti leheruumi.

Terv Tiit

No comments: