Sunday, November 09, 2008

Varga magnet

Seekord siis käidi äia suvekodus ja virutati minu ratas, pudel viina ja automakk. Lisaks võeti ka viir mastist alla. Trimmer, rehvid ja veljed ja 2 teist ratast jäid alles. Tundub, et rohkem ei jõutud kanda. Helistasin politseisse ja pärast nelja üle helistamist ja 1h 40 min ootamist tulime ära. Ei suudetud öelda millal jõuab ja ei tahtnud tervet isadepäeva ka tuules lõõtsuda. Politsei andis väga selgelt mõista, et see on minu probleem ja minu ülesanne on oodata. Segaseks jäi, et mis on maksumaksja mõistlik ootus menetlustoimingute läbiviimise aja pikkuseks. Tuleb välja, et Rapla maakonnas on siis laupäevasel päeval 2 inimest, kes sind aidata saavad õigusrikkumise korral. 1 oli teiselpool maakonda ja teine tegeles peretüli lahutamisega. Olla tegemist kehalise väärkohtlemisega. No arusaadavalt ei ole suvilavargus võrreldav kellegi sisselöödud ribiga, kuid kuidas mina oma perele selgitan seda, et ma olulise osa pere eelarvest kuhugi musta auku (aka riik) peksan ja tagasi ei saa muud kui kulutatud aja ja rikutud tuju.

Ei oskagi midagi lõpetuseks öelda, sest need 4 lauset, mis üksteise asemele kirjutasin olid kõik mõttetud.

No comments: